Joi, 25 Decembrie 2025
RO EN

LG: Strategie de extindere a cotelor de piata

 
Grupul sud-coreean LG Electronics a raportat, pentru trimestrul al doilea din acest an, o cifra de afaceri in valoare de 14.390 miliarde woni - KRW (13,65 miliarde USD), in crestere secventiala cu 9,3% si in usoara scadere (-0,2%) fata de perioada corespunzatoare din 2010. Fluxul de numerar din activitati operationale a fost de 653 miliarde KRW, iar profitul net de 108 miliarde KRW, confirmand astfel incheierea perioadei in care s-au inregistrat pierderi. Pe segmentul aparatelor de aer conditionat si al solutiilor energetice, incasarile s-au majorat cu 15,3% fata de 2010, pana la nivelul de 1.452 miliarde KRW. Pe piata locala, cresterile au fost de 55% (gratie lansarii unor produse cu functii deosebite si avand o calitate ridicata), in vreme ce divizia de export a raportat o sporire de 12%, sustinuta de succesul modelelor de tip inverter si Multi V. In pofida acestor elemente pozitive, profitabilitatea s-a diminuat, pe fondul cresterii costurilor cu materiile prime si a fluctuatiilor cursului de schimb valutar. Pe termen scurt, pentru domeniul HVAC se mizeaza pe o imbunatatire a cererii in Coreea de Sud, CSI si zona Africa/Orientul Mijlociu. Conducerea LG a declarat ca intentioneaza sa aplice o strategie in vederea cresterii cotei detinute pe piata nationala si internationala, prin exploatarea avantajelor competitive asigurate de produsele strategice mentionate. Informatii suplimentare, la www.lg.com    
 

Din aceeasi categorie

Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA