Agenda Constructiilor
Joi, 21 Ianuarie 2021
Home - Stiri - Afaceri, Juridic, Finante & Impozite - ANAF: Date de contact pentru obtinerea de informatii din domeniul fiscal
ANAF: Date de contact pentru obtinerea de informatii din domeniul fiscal
Afaceri, Juridic, Finante & Impozite Publicat de Stelian DINCA 29 Apr 2020 11:30
Agentia Nationala de Administrare Fiscala recomanda ca interactiunea contribuabililor cu institutia sa se realizeze, in continuare, prin mijloace de comunicare la distanta.
Specialistii ANAF pot fi contactati, pentru a raspunde solicitarilor si intrebarilor din domeniul fiscal, prin intermediul liniilor telefonice si adreselor de email publicate pe site-ul ANAF.
De asemenea, pentru comunicarea inter-institutionala, ANAF a deschis, la nivelul directiilor generale regionale ale finantelor publice si al administratiilor judetene ale finantelor publice, adrese dedicate de email, care pot fi accesate aici.
In plus fata de acestea, avand in vedere ca liniile telefonice de la nivelul organelor fiscale teritoriale pot fi foarte solicitate in aceasta perioada, va recomandam sa utilizati si serviciul de asistenta telefonica - Call Center si Formularul de contact.
Pentru a obtine informatii generale in domeniul fiscal si IT, din aria de competenta a ANAF, va rugam sa apelati CALL-CENTER institutiei, la numarul de telefon 031.403.91.60.
Specialistii nostri raspund intrebarilor dumneavoastra in continuare, de luni pana vineri, in intervalul orar 8.30 - 16.30. Daca toate liniile telefonice sunt ocupate, va rugam reveniti, facem toate eforturile pentru a prelua apelurile dumneavoastra!
O alternativa la fel de facila pentru obtinerea de informatii avizate, in scris, in domeniul fiscal, este Formularul de contact, disponibil pe site-ul www.anaf.ro, la urmatorul link: https://www.anaf.ro/asistpublic/. Solicitarile sunt tratate prioritar de directiile de specialitate, iar raspunsurile sunt transmise cu celeritate. In plus, acest serviciu are optiunea de a anexa documente, iar numarul de inregistrare este generat automat.
De asemenea, contribuabilii pot solicita Agentiei Fiscale comunicarea de materiale informative in domeniul fiscal pe adresa de e-mail proprie, prin transmiterea unei solicitari in acest sens prin intermediul Formularului de contact, serviciu disponibil si in Spatiul Privat Virtual.
Reamintim contribuabililor ca obligatiile fiscale se pot indeplini utilizand metode de comunicare la distanta prin intermediul Spatiului Privat Virtual (pentru depunerea declaratiilor si obtinerea de informatii), iar plata poate fi efectuata prin internet banking sau ghiseul.ro.
 
ABONARE (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel/Fax: 021-336.04.16, 031-401.63.88
 
COVID-19AUTODESKelmas_1octVideoConfAC-iulALLPLAN
ROCKWOOL 196
A aparut editia
NOIEMBRIE/DECEMBRIE 2020!
 
 

Autentificare

 
COVID-19
PIATA de CONSTRUCTII: Analiza 2019-2020 & Perspective 2021-2025
PIATA de TAMPLARIE: Analiza 2019-2020 & Perspective 2021-2025
GHID de INSTALARE
romania fara hospice
ERBASU CONSTRUCT
hilti
CELCO 2020
strabag nivel 1
ssab ag antrepriza generala
Acvatot 2019
rigips

Parteneri

HABITAT
C4E FORUM
FPSC_2019
ef-de-n
AICPS_30
econet
ROGBC 2016
AHK 2018
Piata de Constructii 2014

pereti cortina si tamplarie aluminiu exigere