Agenda Constructiilor
Joi, 18 Septembrie 2025
ABONARE REVISTE
Home - Stiri - Digitalizarea in constructii & Industrie - ANALIZA: Comenzile online sunt in scadere; probleme cu stocurile si furnizorii
ANALIZA: Comenzile online sunt in scadere; probleme cu stocurile si furnizorii
Digitalizarea in Constructii & Industrie Publicat de Stelian DINCA 10 Mai 2023 12:19
Pe fondul inflatiei ridicate, 75% dintre retailerii online din Romania au ca obiectiv principal de business extinderea gamelor de produse, pentru a raspunde nevoilor consumatorilor, pentru a satisface dorinta pentru diversitate a clientilor si pentru a creste vanzarile, potrivit unei analize realizate de Limitless Agency, una dintre cele mai mari agentii de marketing digital de pe piata locala.
Totodata, pentru a inregistra cresteri in business si pentru a tine pasul cu tendintele din piata, afacerile din industria de ecommerce au in plan si investitii in automatizarea unor procese de business (10%), cresterea cotei de piata (7%) si optimizarea strategiei si a bugetelor de promovare (7%) pana la finalul anului.
“Pe o piata care creste intr-un ritm accelerat, cum este cea de ecommerce, investitiile continue in dezvoltarea propriului magazin online trebuie sa fie preocuparea principala a oricarui antreprenor. Intr-un context in care si concurenta este tot mai stransa, iar consumatorii sunt tot mai exigenti, pe langa diversificarea gamei de produse si implementarea unor automatizari care sa simplifice procesul de lucru, retailerii online investesc tot mai mult in campanii de promovare online, in special Google Shopping Ads, Display Ads, Search Ads, dar si Facebook Ads. La Limitless folosim tehnologii avansate pentru promovarea produselor, cu o rata de conversie ridicata si o crestere rapida a vanzarilor si a profitului clientilor”, declara Daniel Slavenie, CEO & Partner Limitless Agency.
In acelasi timp, potrivit analizei Limitless Agency, retailerii online semnaleaza cateva provocari principale la nivel de business, printre care scaderea numarului de comenzi si vanzari slabe (30%), concurenta mare (20%), probleme cu stocurile si furnizorii (16%), lipsa de predictibilitate (11%) si cresterea cheltuielilor (8%).
In plus, retailerii online raporteaza ca piata de ecommerce se confrunta cu cateva probleme, in special concurenta externa crescuta si piata suprasaturata (40%), dar si practici neloiale, probleme privind livrarile comenzilor si lipsa de personal calificat.
Analiza Limitless Agency mai arata ca jucatorii din piata de ecommerce se arata ingrijorati de inflatia ridicata (35%), impredictibilitate in business (20%), cresterea taxelor si instabilitatea fiscala (15%) si asigurarea cashflow-ului (10%).
Totusi, piata de ecommerce din Romania se afla pe o tendinta ascendenta, romanii facand achizitii online de peste 180 de milioane de euro in primul trimestru, potrivit datelor Limitless Agency. In plus, potrivit INS, consumul privat a crescut accelerat, cu 7,3%, in martie 2023, sustinut de cresterea vanzarilor de articole de imbracaminte si incaltaminte si de produse alimentare.
 
hiltiTotalEnergiesALLBIMBIM
ROCKWOOL 196
Editia
AUGUST 2025!
- pe site -
Revista Agenda Constructiilor editia nr. 192 (August 2025)
 

Autentificare

romania fara hospice
GHID de INSTALARE
Arduro
Acvatot 2019
DRS
theda mar
Ubitech
SIGM
KADRA
AED
quadratum
MAKITA
EURO BUILD
Daikin
concelex
noark
leviatan
EDIT-Structural
GEWISS
strabag nivel 1
ELECTROGRUP
CDS
Eco Garden Construct
ERBASU CONSTRUCT
BogArt
MCA
CONCEPT STRUCTURE
TECNIC

Parteneri

HABITAT
FPSC_2019
 

Tamplarie aluminiu Termopan Salamander Pereti cortină Tâmplărie din aluminiu urmarirea comportarii in timp a constructiilor