Agenda Constructiilor
Vineri, 29 Martie 2024
Frontale
Home - Stiri - Digitalizarea in constructii & Industrie - Robotizarea comertului electronic poate reduce cu 70% costurile magazinelor online
Robotizarea comertului electronic poate reduce cu 70% costurile magazinelor online
Digitalizarea in Constructii & Industrie Publicat de Stelian DINCA 31 Aug 2022 12:20
Documentarea produselor, controlul preturilor si plasarea comenzilor catre furnizori sunt procesele cel mai des automatizate de magazinele online din Romania, potrivit unei analize DigiSinergy, companie romaneasca, dezvoltatoare de software. Cele trei categorii de procese sunt printre cele mai importante in structura de administrare operationala a unui magazin online si printre primele ce pot fi automatizate mai usor, in demersul comerciantilor de eficientizare.
Automatizarea unui astfel de proces costa intre 7.000 si 9.000 de euro, insa avantajele comerciale pe care le ofera automatizarea proceselor operationale, sau Robotic eCommerce, sunt majore.
Dupa automatizare, costurile asociate proceselor ar putea fi cu pana la 70% mai mici si ar permite magazinelor online realocarea angajatilor pentru realizarea altor sarcini.
„In afara de reduceri de costuri, vorbim si de fructificarea a numeroase oportunitati pierdute, altfel, din cauza capacitatii limitate a personalului. Angajatii magazinelor online fac doar o parte din munca pe care ar trebui sa o faca. Cea mai mare parte este considerata neesentiala si amanata; spre exemplu, ei analizeaza doar o mica parte din preturi si nu pot adauga in timp real, in site, toate produsele dorite etc. Astfel, pierd oportunitati. Pe de alta parte, robotii vor munci mult mai mult, deci vor avea o valoare adaugata mai mare decat personalul uman existent. Iar combinate, cele doua aspecte, cel uman si cel automatizat, pot aduce magazinelor online cresterea de care au nevoie, intr-un context economic tot mai dificil”, spune Natalia Lepadatu, cofondator DigiSinergy.
Platformele de comert electronic care vand sute de mii sau milioane de produse anual trebuie sa fie structurate intr-un mod care sa le permita clientilor sa gaseasca articolele de care sunt interesati, de preferinta cat mai repede posibil. De cealalta parte, clientii au din ce in ce mai putin timp si mai putina atentie pentru a cauta un produs, iar daca acesta ar fi clasificat intr-un mod care sa-l faca greu de gasit, vor cauta in alta parte. A avea un produs clasificat nu numai dupa tip, ci si dupa diverse alte caracteristici, creste sansa ca acesta sa fie gasit de catre clienti. Iar softurile de automatizare (RPA), combinate cu capabilitati AI pot clasifica produsele pe baza unor reguli stabilite inca din faza de implementare, informatiile despre produse putand fi captate din diferite surse. Astfel, RPA va detecta automat mai multe caracteristici ale produsului, oferind mult mai multe optiuni de clasificare, nu numai categoria generala careia trebuie sa ii fie atribuit, ci si informatii despre, culoare, dimensiune, model, marca, specificatii tehnice si multe altele.
„Este doar un exemplu despre beneficiile automatizarii in documentarea produselor. La fel, urmarind activ preturile si stocurile concurentei, sau prin plasarea automata de comenzi de aprovizionare, pot fi evitate pierderi si fructificate oportunitati”, mai spune Natalia Lepadatu, mentionand ca, din pacate, daca ne referim la magazinele online din Romania si la procesul de automatizare in ansamblu, este vorba de o lipsa de viziune si este si o chestiune de alocare de bugete.
„Nu ne putem gandi inca la o automatizare completa pentru un magazin online in Romania. Costurile sunt mari si, in multe cazuri, nu exista infrastructura orizontala de comunicare informatica, nu avem posibilitatea de a ne lega informatic la furnizorii de produse si servicii – la curieri, la banci, iar infrastructura automata pentru depozite exista si ea in putine cazuri”.
DigiSinergy a lansat recent aplicatia de tip ERP-CRM Dynamic Sales, ce automatizeaza procesele operationale din companii si contribuie la cresterea vanzarilor, prin reducerea / eficientizarea timpului alocat activitatilor neproductive. Dynamic Sales automatizeaza procesele, atat pe fluxurile de vanzare si de aprovizionare, cat si pe fluxurile contabile ale companiei.
Aplicatia dezvoltata de DigiSinergy este de tip cloud privat si poate fi accesata, in siguranta, de pe ce orice tip de dispozitiv. Se bazeaza pe utilizarea unei serii de roboti (aplicatii software care invata automat) care preiau o mare parte din task-urile operationale, reducand timpul de lucru cu 70% - 95%, in multe cazuri, automatizand integral procesele, fara sa necesite interventie umana in 99% din timp.
Dynamic Sales foloseste tehnologii moderne (RPA, Machine Learning, Artificial Intelligence), precum si algoritmi proprietari, rezultand astfel o solutie ultramoderna de hyperautomation ce poate fi personalizata rapid si la costuri reduse, avand, astfel, un avantaj major fata de alte aplicatii.
 
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel/Fax: 021-336.04.16, 031-401.63.88
 
ALLBIMABONARE REVISTERAWLPLUGhilti
ROCKWOOL 196
Editia
IANUARIE/FEBRUARIE 2024!
- pe site -
Revista Agenda Constructiilor editia nr. 180 (Ianuarie-Februarie 2024)
 

Autentificare

romania fara hospice
GHID de INSTALARE
strabag nivel 1
Ubitech
concelex
CONCEPT STRUCTURE
CDS
theda mar
ERBASU CONSTRUCT
viarom
noark
leviatan
ness project
MAKITA
quadratum
FRONTALE
rigips
Acvatot 2019

Parteneri

AHK 2022
top 500
HABITAT
FPSC_2019
ef-de-n
top 500
top 500
econet
ROGBC 2016
AICPS_30

pereti cortina si tamplarie aluminiu exigeretamplarie aluminiu Termopan Salamander