Neakaisa.ro: Afaceri de 7,1 mil. euro in 2024 si crestere de 20% in primul trimestru |
Izolatii & Finisaje Publicat de Elena Icleanu 03 Iun 2025 14:38 |
![]() Performanta inregistrata in 2024 de Neakaisa a fost sustinuta atat de adaptarea rapida la schimbarile pietei, cat si de diversificarea portofoliului de produse. Astfel, anul trecut, compania a lansat propria gama de produse - Rune, a investit in consolidarea infrastructurii digitale, pentru a sustine scalabilitatea si eficienta interna, si a integrat solutii de inteligenta artificiala in procesele operationale.
"Contextul economic actual ne provoaca sa fim mai agili ca oricand. Consumatorii sunt din ce in ce mai atenti la alegerile pe care le fac, cauta un echilibru real calitate - pret, iar noi am reusit sa le raspundem prin produse relevante si decizii strategice bine calibrate. Privind spre viitor, extinderea internationala este un pas firesc si unul dintre cele mai ambitioase obiective ale noastre. Am inceput deja discutii active pentru a gasi partenerul potrivit care sa ne sustina in aceasta etapa de dezvoltare", a declarat Laura Sardescu, co-fondator si director general Neakaisa.ro.
Potrivit acesteia, desi valoarea medie a comenzilor a crescut cu 7% in 2024, pretul mediu per produs a ramas constant, semnaland o orientare a pietei catre produse mai accesibile. In paralel, cresterea interesului din partea comunitatii de arhitecti a determinat Neakaisa.ro sa dezvolte colaborari active cu peste 300 de specialisti, consolidand astfel segmentul B2B.
Afaceri de 1,8 milioane euro in T1 2025
In primele trei luni din 2025, compania a inregistrat o cifra de afaceri de 9 milioane lei (aproximativ 1,8 milioane de euro), in crestere cu 20% fata de aceeasi perioada din 2024. Rulajele generate de gama Rune au ajuns deja la peste 6% din cifra de afaceri, depasind estimarile initiale.
Showroom-ul fizic din Bucuresti a continuat sa fie un motor important de crestere, inregistrand o contributie semnificativa pe fondul dezvoltarii proiectelor pentru casa de dimensiuni medii. Totodata, cosul mediu a crescut cu 5% fata de T1 2024.
"Este important de semnalat faptul ecommerce-ul a avut o evolutie moderata, de circa 5%, in business-ul nostru, iar cresterea substantiala a fost generata de showroom si de colaborarile pe proiecte medii, de unde si decizia de a dezvolta un nou segment de piata, dedicat dezvoltatorilor imobiliari. Contextul economic actual este din ce in ce mai dificil, este nevoie de adaptare si reinventare permanenta pentru a putea veni in fata consumatorilor cu varietate si optiuni cu raport pret-calitate bun", a adaugat Laura Sardescu.
Neakaisa.ro este un brand lansat in 2014 de Laura si Vlad Sardescu.
|