Agenda Constructiilor
Vineri, 29 Martie 2024
Frontale
Home - Stiri - Izolatii & Finisaje - REGATA: Crestere de 20% a veniturilor din 2012 pe fondul extinderii activitatii
REGATA: Crestere de 20% a veniturilor din 2012 pe fondul extinderii activitatii
Izolatii & Finisaje Publicat de Elena Icleanu 24 Ian 2012 12:50
 
Compania Regata, specializata in importul si distributia de placi ceramice si alte materiale de constructii, estimeaza o crestere de pana la 20% a cifrei de afaceri din 2012, la circa 30 milioane de euro, dupa ce anul trecut a inregistrat o crestere a vanzarilor de gresie si faianta. Principalul obiectiv pe termen lung al societatii este mentinerea trendului ascendent si diversificarea portofoliului de produse. Potrivit oficialilor Regata, principalii factori care au determinat evolutia afacerilor din ultimul timp au fost reprezentati de mentinerea preturilor de comercializare a produselor la nivelul din 2010 sau chiar de reducerea acestora, prin promotii si oferte speciale.
 
Catalin Misu, director general al Regata: "In urmatoarea perioada nu ne asteptam la un trend ascendent al vanzarilor similar celui din anii 2005-2007, insa vom consemna cu siguranta o crestere a cererii de placi ceramice. Estimam o valoare de 110 milioane de euro a vanzarilor pe piata specifica, insa nu credem ca aceasta cifra reflecta consumul intern. Compania noastra a fost premiata atat la nivel local, cat si pe plan national (in cadrul clasamentelor realizate de camerele de comert si de Consiliul National pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii), ocupand prima pozitie in aceste topuri. In ansamblu, sectorul autohton de gresie si faianta este, actualmente, bazat pe importuri, producatorii interni nefiind, deocamdata, competitivi din punct de vedere al preturilor. Totusi, acestia beneficiaza de avantajul exporturilor in ponderea vanzarilor. In ceea ce priveste utilizatorii de placi ceramice, majoritatea clientilor isi vor forma deciziile de achizitie in functie de aspect si de bugetul disponibil. Totusi, pentru a raspunde cat mai multor cerinte, am depus un efort considerabil pentru a avea in portofoliu cat mai multe si diversificate produse, la preturi accesibile. In ansamblu, decizia de cumparare a placilor ceramice este determinata, in principal, de preferintele individuale ale clientilor si pe plan secundar de pret. Din punct de vedere al tendintelor de design, anul acesta vor fi preferate, in continuare, culorile vii, calde si modelele simple. Inca din 2011, am inregistrat o crestere a vanzarilor de placile decorative si brauri, care confera un stil deosebit incaperilor. Dintre sortimentele noi lansate pe piata, am consemnat livrari optime pentru seriile «deluxe», care se caracterizeaza printr-un design special, cu texturi in relief. Principalele regiuni in care am avut rezultate optime sunt judetele Ilfov, Dambovita si Mures".
 
 
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel/Fax: 021-336.04.16, 031-401.63.88
 
ABONARE REVISTEhiltiALLBIMRAWLPLUG
ROCKWOOL 196
Editia
IANUARIE/FEBRUARIE 2024!
- pe site -
Revista Agenda Constructiilor editia nr. 180 (Ianuarie-Februarie 2024)
 

Autentificare

romania fara hospice
GHID de INSTALARE
quadratum
Ubitech
CDS
Acvatot 2019
ERBASU CONSTRUCT
viarom
ness project
concelex
theda mar
FRONTALE
noark
CONCEPT STRUCTURE
leviatan
strabag nivel 1
rigips
MAKITA

Parteneri

top 500
AHK 2022
HABITAT
FPSC_2019
AICPS_30
top 500
ef-de-n
top 500
ROGBC 2016
econet

pereti cortina si tamplarie aluminiu exigeretamplarie aluminiu Termopan Salamander