Agenda Constructiilor
Marti, 16 Iulie 2019
 
Home - Stiri - Oportunitati & Comunicate - LEGRAND: Orientarea spre inovatie aduce rezultate bune in primul trimestru
LEGRAND: Orientarea spre inovatie aduce rezultate bune in primul trimestru
Oportunitati & Comunicate Publicat de Stelian DINCA 07 Mai 2019 08:56
Grupul Legrand, specialistul global in infrastructuri electrice si digitale, anunta rezultatele financiare pentru primul trimestru al anului 2019, care reprezinta confirmarea succesului strategiei companiei, orientata spre inovatie si achizitii. Astfel, compania franceza raporteaza o cifra de afaceri, precum si un profit in crestere, care vin sa sustina indeplinirea obiectivelor ambitioase pana la finalul anului in curs.
Benoit Coquart, CEO-ul Grup Legrand, a declarat: “Cifra de afaceri a Grupului a crescut cu 7,3% comparativ cu primul trimestru al anului 2018. Aceasta dinamica sustinuta se datoreaza atat cresterii organice cu 2,9% a vanzarilor, cat si impactului unui perimetru mai mare de consolidare a companiilor din cadrul grupului, de +1,9%, dar si a efectului favorabil al cursului de schimb, de +2,3%.
Profitul operational ajustat a crescut cu 5,1%, iar marja operationala ajustata s-a situat la 19,7% din vanzari. Inaintea achizitiilor (la perimetrul de consolidare din 2018), marja operationala ajustata a fost de 19,8% din vanzari. Profitul net atribuit Grupului a crescut cu 8,6%, iar fluxul de numerar disponibil normalizat a crescut cu +9,5%.”
Sustinerea strategiei bazata pe inovatie si achizitii, precum si a initiativelor operationale
Legrand continua sa inoveze, lansand multe produse noi pentru consumatorii finali, inclusiv noile game conectate comercializate in Europa ca parte a programului Eliot, precum si game de produse destinate infrastructurilor digitale, sistemelor UPS si autonomiei asistate.
De asemenea, Grupul a achizitionat1 Universal Electric Corporation, liderul indiscutabil in sisteme de distributie a energiei electrice pentru centre de date din SUA. Aceasta achizitie completeaza oferta companiei Legrand pe o piata promitatoare, in care detine deja pozitii fruntase.
Legrand urmareste in mod activ utilizarea initiativelor lansate pentru a-si consolida modelul de dezvoltare durabila si profitabila, in special prin organizarea sediului central in cele trei regiuni, prin optimizarea amprentei sale industriale, dar si prin continuarea digitalizarii operatiunilor.
Lansarea noului plan de Responsabilitate Sociala Corporativa pentru perioada 2019-2021
Organizat in jurul a trei domenii de interes (ecosistem de afaceri, oameni si mediu inconjurator) si planificat pentru o perioada de trei ani (2019-2021), noul plan, care vine in intampinarea provocarilor majore exprimate de catre publicurile interesate ale Grupului, isi propune sa sustina tintele de Dezvoltare Durabila ale ONU. De asemenea, Legrand a setat obiective ambitioase pentru 2030, vizand cresterea ponderii veniturilor provenite din comercializarea produselor sustenabile; cresterea continua a numarului femeilor in randul angajatilor companiei; precum si reducerea emisiilor de carbon din operatiunile sale.”
Obiective confirmate pentru anul 2019
Pe baza performantelor obtinute in primul trimestru al anului 2019, Legrand confirma obiectivele1 pentru anul 2019 privind cresterea organica a vanzarilor intre 0% si 4%, dar si obiectivul privind marja operationala ajustata inaintea achizitiilor (la perimetrul de consolidare pentru 2018) intre 19,9% si 20,7%2 din vanzari.
Performante financiare la 31 Martie 2019
Vanzarile au fost de 1miliard si 550 milioane de euro in primul trimestru al anului 2019, ceea ce reprezinta o crestere de 7,3% comparativ cu primul trimestru al anului 2018. Cresterea organica a ajuns la 2,9%, reflectand un progres a vanzarilor Grupului in tarile dezvoltate de 2% si o dinamica de +5,3% in noile economii.
Impactul asupra vanzarilor al perimetrului mai larg de consolidare a fost de + 1,9%. Pe baza achizitiilor finalizate in 2018 si 2019 si a datelor estimate ale acestora de consolidare, efectul ar trebui sa creasca cu aproximativ +5% pana la finalulul anului 2019.
Efectul cursului de schimb a fost de +2,3% in decursul acestei perioade. Aplicand cursurile de schimb medii in martie 2019 la ultimele noua luni si luand in considerare efectul ratei de schimb din primul trimestru al anului 2019, impactul asupra vanzarilor al fluctuatiilor cursului valutar, la nivelul intregului an, ar trebui sa fie de aproximativ +2%.
 
ACAD

Autentificare

Revista Agenda Constructiilor editia nr. 143 (Iunie-Iulie 2019)
ROCKWOOL 196
GHID de INSTALARE
romania fara hospice
EURO-Constructii 2020
PIATA de CONSTRUCTII: Analiza 2018-2019 & Perspective 2020-2023
Carpatcement 196
PIATA de TAMPLARIE: Analiza 2018-2019 & Perspective 2020-2023