Agenda Constructiilor
Joi, 09 Februarie 2023
Abonare reviste
Home - INDEX COMPANII - ARGGO Consulting
PAGINA PERSONALIZATA


ARGGO Consulting

ARGGO Consulting

Adresa: B-dul Aviatorilor nr.47, Bl. A, etaj 3, Bucuresti, S1
Telefon: +4021 305 7196
Fax: -
E-mail: office@arggo.consulting
Web site: www.arggo.consulting
Domenii: Consultanta & soluții pentru transformare digitala
Descriere activitate
Arggo Consulting este o companie românească specializata in consultanță și dezvoltare de software.
Prezentare companie/institutie
ARGGO CONSULTING: Obiectiv de extindere masiva a retelei de clienti
 
 
 
 
 
 
Alexandru Radu (38 de ani)
Functia/Firma: Business Growth Enthusiast, Arggo Consulting;
Experienta profesionala: 17 ani in IT.
 
Arggo Consulting este o companie de consultanta si dezvoltare de software din Romania, care ofera clientilor sai solutii care sa-i ajute sa se adapteze in mod optim noii paradigme a erei digitale. Firma beneficiaza de aportul unei echipe de specialisti entuziasti si bine pregatiti din punct de vedere profesional, fiecare fiind o combinatie unica de pasiune, personalitate si carisma. In prezent, Arggo Consulting are peste 85 de angajati, peste 200 de clienti si 4.000 de utilizatori in cloud, fiind partener Gold al Microsoft. Printre furnizorii de materiale de constructii care utilizeaza deja solutiile IT propuse de Arggo Consulting se numara nume consacrate cum ar fi Baumit, Bostik, Ferroli, Wilo, Viarom etc.
 
- Cum influenteaza noile megatendinte de digitalizare dezvoltarea companiilor si in ce fel sunt primite noile tehnologii de piata din Romania?
- Digitalizarea si automatizarea imbunatatesc modul in care lucram sau eram obisnuiti sa lucram, pentru ca inlocuiesc, in mare parte, operatiunile repetitive si ajuta firmele sa ramana competitive pe o piata aflata in continua schimbare. Sunt transformari care ajuta angajatorii si salariatii sa fie mai productivi, sa reduca erorile, iar toate aceste beneficii se reflecta nu doar in indicatorii de performanta, ci si in nivel de reputatie a brand-ului. Solutiile mai solicitate au fost cele care implica digitalizarea sau cele care ajuta companiile sa-si gestioneze intreaga activitate, iar industriile cele mai active au fost constructiile, agricultura, sanatatea si serviciile. Tehnologiile care isi pun cel mai mult amprenta asupra solutiilor noastre sunt, pe de o parte, platforma noastra proprie - Arggo BPM (Business Process Management), cu ajutorul careia putem sa implementam fluxuri de digitalizare si eficientizare a proceselor interne din cadrul companiilor, precum si solutiile ERP din suita Dynamics 365, aflate in portofoliul partenerului nostru Microsoft, prin intermediul carora putem implementa solutii si fluxuri complete, „end-to-end”, pentru clientii nostri. Aplicatiile dezvoltate pe baza platformei Arggo BPM pot masura si raporta indicatori de performanta pentru fiecare flux implementat si pot fi integrate cu orice sistem existent in infrastructura clientilor. Implementarea cu ajutorul platformei Arggo BPM duce la un control mai bun al fluxurilor de business, la diminuarea costurilor cu introducerea, prelucrarea si analiza informatiilor, la eliminarea sarcinilor repetitive si la cresterea productivitatii in cadrul companiei.
- Ce solutii destinate utilizarii in sectorul de constructii aveti in portofoliu?
- Am dezvoltat solutii customizate cu ajutorul Arggo BPM, platforma ce permite atat echipei Arggo Consulting, cat si partenerilor si clientilor sai sa creeze aplicatii flexible, scalabile, usor de folosit de catre utilizator, pentru orice flux de business, indiferent de complexitatea acestuia. Fiind vorba despre o platforma de tip low-code (care nu necesita cunostinte de programare), usor de individualizat si cu posibilitatea integrarii cu orice alt sistem software, platforma este instrumentul ideal pentru cei care doresc sa isi creeze propriile aplicatii in mod facil si la costuri mai mici. Acestea pot fi apoi accesate de pe orice tip de dispozitiv, iar avantajul major este acela ca orice flux de business, indiferent de complexitatea lui, poate fi automatizat si transpus intr-o astfel de aplicatie. Putem vorbi despre fluxuri pentru aprobarea facturilor la plata sau a cererilor de concediu, cele pentru aprobarea unui credit online sau un portal B2B pentru clientii sau furnizorii unei companii. Daca as enumera cateva dintre aplicatiile realizate pentru industria constructiilor, acestea ar fi:
   •  Gestionarea santierelor active: o aplicatie integrata prin intermediul careia se pot gestiona toate santierele active si se poate urmari situatia in timp real a activitatilor din santierul respectiv la nivel de santier / judet / responsabil. Se genereaza un grafic Gantt cu activitatile in lucru si alerte pentru depasiri de termene si bugete (buget estimat versus realizat, aprovizionat versus receptionat, pret buget versus pret achizitie, valoare comandata versus valoare receptionata). De aici se poate interveni punctual, pentru remedierea fiecarei intarzieri.
   •  Comenzi si consumuri care se pot transmite in timp real, direct din santier, de pe telefonul mobil sau de pe tableta. Materialele ce pot fi comandate sunt definite initial in Anexa Tehnica a proiectului (Fisa Limita).
   •  Pontajele muncitorilor pe diferite centre de cost si proiecte, prin controlul prezentei zilnice a muncitorilor in santier, aprobate de catre seful de santier sau managerul de proiect.
   •  Gestionarea si monitorizarea activitatilor zilnice si saptamanale ale muncitorilor, la nivel individual sau chiar la nivel de echipa.
- Precizati nivelul cifrei de afaceri aferent anului 2020 si estimati valoarea acesteia pentru 2021.
- Anul 2020 a fost presarat cu multe provocari din toate punctele de vedere, insa evenimentele de pe parcursul sau ne-au demonstrat ca strategia noastra construita anterior a fost una corecta si ne-a adus in ipostaza de a putea continua implementarile incepute si chiar de a le accelera pe cele aflate in stadii incipiente. Am realizat o crestere de 24% fata de anul anterior si am livrat peste 20 proiecte de succes care ne ajuta sa avem o pozitionare foarte buna si pentru 2021.
- Ce obiective aveti in vedere in intervalul 2021-2024, cu privire la dezvoltare, promovare, consolidare a pozitiei competitive etc.?
- Vedem o crestere constanta a cererilor venite atat din partea celor peste 200 de clienti existenti, cat si a celor potentiali. Ne propunem, astfel, in primul rand sa consolidam echipele existente, asa incat pana la finalul acestui an sa avem peste 100 de angajati. In acelasi timp vom extinde reteaua de parteneriate cu companii de profil, care sa implementeze solutiile noastre. Avem ca obiectiv scalarea si extinderea canalului de parteneri, cu ajutorul carora sa putem furniza la nivel global potentialul imens reprezentat de platforma Arggo BPM. Acesta va fi nucleul de crestere in perioada urmatoare si va constitui liantul prin care putem aduce avantajele noilor tehnologii inovatoare in acelasi loc: IoT (Internet of Things), RPA (roboti software), AI (inteligenta artificiala), ML (Machine Learning), OCR (dispozitive de identificare optica), semnatura digitala sau roboti industriali.
- Care sunt dificultatile pe care le aveti de gestionat in activitatea curenta?
- Fiind o companie de tehnologie a informatiei, putem afirma ca pandemia Covid-19 nu a exercitat probleme pentru operatiunile noastre. Adaptarea a fost destul de facila si am pastrat ritmul de crestere propus. In prezent, lucram de la distanta si vom recurge la aceasta modalitate pana cand vom trece cu totii peste aceasta perioada de incertitudine. In ceea ce priveste mediul de afaceri tot mai competitiv si in contextul actual care este foarte special, companiile, indiferent de marimea lor sau industria din care fac parte, cauta sa se adapteze cat mai repede si eficient noii realitati. Acele societati care incepusera sau aveau deja planificata strategia de digitalizare au fost si cele care au facut sau fac fata cel mai bine noilor provocari. Pentru a veni in intampinarea tuturor firmelor cu care colaboram, pe langa propriile produse si solutiile software de business, mizam foarte mult si pe furnizarea serviciilor de consultanta, pentru a avea o abordare cat mai corecta din punct de vedere metodologic: care sunt primii pasi, cum se elaboreaza un plan de proiect, care sunt ingredientele pentru ca proiectul sa fie de succes. Ne propunem sa ne implicam si mai mult in acest sens prin creare de continut relevant pentru clienti, astfel incat sa ne fie tuturor mai usor atat din punct de vedere al implementarii, cat si al intelegerii de catre clienti a modului in care se vor face afacerile in viitor.
(articol aparut in revista Agenda Constructiilor, editia Martie-Aprilie 2021)

Produse & tehnologii

Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel/Fax: 021-336.04.16, 031-401.63.88
 
man and machineVideoConfAC-iulALLBIMTERAPLASTMESENBURG
ROCKWOOL 196
TOP-500-CONTRACTORS
IN CURAND, prima editie
IANUARIE-FEBRUARIE 2023!
Revista Agenda Constructiilor editia nr. 172 (Ianuarie-Februarie 2023)
 

Autentificare

romania fara hospice
GHID de INSTALARE
MAKITA
BALTIC
CDS
Acvatot 2019
viarom
Ubitech
leviatan
BMI_Icopal
strabag nivel 1
hilti
ERBASU CONSTRUCT
CONCEPT STRUCTURE
rigips
CELCO 2020
FRONTALE
leviatan

Parteneri

HABITAT
AHK 2022
FPSC_2019
ROGBC 2016
ef-de-n
AICPS_30
econet
Piata de Constructii 2014
TOP500 Atreprenori de Constructii 2023
PIATA de TAMPLARIE Analiza 2021-2022 & Perspective 2023-2027 (TOP500)
TOP500 Producatori de Tamplarie 2023