Agenda Constructiilor
Vineri, 03 Mai 2024
STIHL
Home - Stiri - INFRASTRUCTURA - PORR Construct a realizat 80% din lucrarile de modernizare a CF Vidra-Comana
PORR Construct a realizat 80% din lucrarile de modernizare a CF Vidra-Comana
Infrastructura Publicat de AG&F 19 Oct 2023 09:29
Lucrarile de modernizare a liniei de cale ferata intre Vidra si Comana, inclusiv la noul Pod de la Gradistea, dar si lucrarile conexe de reparatii la terasamente si suprastructura feroviara intre Bucuresti Nord - Jilava - Giurgiu Nord Frontiera au ajuns la un stadiu fizic de 80%. Termenul estimat pentru finalizare este in luna aprilie 2024, antreprenor general fiind compania Porr Construct.
"Cu o intarziere cauzata de lucrarile suplimentare de consolidare a terenului executate in localitatea Daia, dar si de procesul de fabricare si furnizare a unor componente metalice, lucrarile feroviare pe intregul traseu Bucuresti Nord - Gradistea - Giurgiu Nord se apropie de finalizare, iar din primavara anului viitor constructorul ne asigura ca trenurile vor circula pe noul pod feroviar de la Gradistea", precizeaza un anunt al CFR Infrastructura.
Lucrarile executate au vizat modernizarea celor 12 km de cale ferata dintre localitatile Vidra si Comana, cu 24 de lucrari de arta si doua cladiri la standarde europene pentru publicul calator.
 
 
"Traseul caii ferate va avea 4 poduri feroviare, doua viaducte cu 27 de deschideri, in directia Giurgiu, respectiv 8 deschideri, in directia Bucuresti, 10 podete, 8 subtraversari (tip C2) pentru mamifere mici si doua cladiri noi pentru publicul calator - PO Gradistea si Hm Comana, compartimentate cu spatii interioare moderne - sali de asteptare, grupuri sanitare, case de bilete -, dar si peroane cu lungimi cuprinse intre 150 m si 250 m si latimea de 3 metri, scari, rampe si refugii, inclusiv facilitati de acces pentru persoanele cu dizabilitati", se mai arata in anuntul CFR Infrastructura.
 
 
Stadiul lucrarilor (proiectare 100%, executie 80%)
Lucrarile de arta de pe intregul tronson au fost executate in proportie de 75%, astfel:
  • pod peste raul Sabar (km 18+272) - noul tablier va avea deschiderea de 45 m (stadiu de executie 89%);
  • pod peste raul Sabar (km 18+411) - noul tablier va avea deschiderea de 45 m (84%);
  • pod peste raul Arges, cu o lungime de 1.362,1 m (53%);
  • viaduct acces mal drept - directia Giurgiu - 27 deschideri (90%);
  • viaduct acces mal stang - directia Bucuresti - 8 deschideri (91%);
  • pod peste raul Neajlov (km 28+364 - km 28+434) - noul tablier va avea deschiderea de 70 m (47%).
Toate podetele si subtraversarile de pe intregul traseu CF Comana - Vidra au fost realizate integral, la fel ca cele 8 subtraversari (tip C2).
Lucrarile la cele doua constructii civiled noi, HM Comana si PO Gradistea sunt executate in proportie de 90%, iar cele de reconstructie a podului de la Gradistea au ajuns la 53%.
De asemenea, au fost realizate 98% din terasamente si 94% din lucrarile de suprastructura.
 
 
RAWLPLUGALLBIMhiltiSISECAMABONARE REVISTE
ROCKWOOL 196
Editia
MARTIE/APRILIE 2024!
- pe site -
Revista Agenda Constructiilor editia nr. 181 (Martie-Aprilie 2024)
 

Autentificare

romania fara hospice
GHID de INSTALARE
CONCEPT STRUCTURE
Acvatot 2019
viarom
siniat
EDIT-Structural
ERBASU CONSTRUCT
MAKITA
leviatan
quadratum
strabag nivel 1
theda mar
CDS
rigips
concelex
noark
Ubitech
ness project

Parteneri

AHK 2022
top 500
HABITAT
FPSC_2019
INNOCONSTRUCT2024
econet
ROGBC 2016
top 500
AICPS_30
ef-de-n
top 500

pereti cortina si tamplarie aluminiu exigeretamplarie aluminiu Termopan Salamander