Produse & Tehnologii
Publicat de Ovidiu Stefanescu
01 Iul 2011 09:41
|
Utilajul este dotat cu un motor Mitsubishi D04FD-TAA, avand o putere de 128 CP. Sistemul de propulsie este racit cu apa, are patru cilindrii in linie, injectie directa, este turboalimentat, iar tubina este racita cu aer. Sistemul hidraulic include doua pompe cu o capacitate variabila (de 160 l/min). Actionarea este de tip integral hidrostatic, realizandu-se prin intermediul unui motor cu piston axial si frana de siguranta cu discuri umede. Trenul de rulare include cadru central de tip X sudat integral, ramele senilelor cu sectiune consolidata de tip cheson, role lubrifiate si de intindere, reglaje pentru senile cu arc pentru absorbirea socurilor, precum si senile cu saboti dubli sau tripli. Greutatea operationala maxima este de 19.050 kg, iar capacitate standard a cupei de 0,89 mc. Echipamentul este dotat cu aer conditionat si are prevazuta in partea posterioara o camera video. In mod optional, pot fi instalate: balansier scurt (2.200 mm) si lung (3.100 mm); senile de otel de 500 mm sau 700 mm; kituri hidraulice pentru rotatie pentru cupla rapida; lama stabilizatoare; brat articulat. Noul sistem hidraulic este de tipul Posi-Nega cu o capacitate sporita pana la nvelul de 350 bar (380 bar) si confera o manevrabilitate mai buna. De asemenea, acesta garanteaza o mai buna corelare intre brat - balansier - cupa rotire. Designul cabinei a fost reproiectat pentru a asigura o mai buna vizibilitate, inclusiv prin intermediul camerei video. Hyundai R160LC-9 are trei moduri de operare (power, standard, economic) si patru moduri de lucru (exacavare, piconare, demolare, user mode).
|