Leroy Merlin: 50% din cumparatorii de materiale de constructii isi renoveaza casele |
Producatori & Furnizori Publicat de AG&F 05 Iun 2025 11:28 |
![]() Studiul, realizat impreuna cu iSense Solutions pe un esantion de peste 700 de persoane care au achizitionat materiale de constructii in ultimele 12 luni, arata ca 57% dintre respondenti planuiesc renovari interioare, iar 45% vor sa inceapa lucrari la exteriorul locuintei. In acelasi timp, 43% mentioneaza reparatiile minore printre planurile imediate, iar 31% au in vedere constructia unor anexe, precum foisoare sau garaje. Doar 19% spun ca vor sa isi construiasca o casa de la zero, sau sa isi extinda locuinta actuala.
In ceea ce priveste bugetele alocate acestor lucrari, o treime dintre romani intentioneaza sa investeasca sub 5.000 de lei, iar alti 25% se incadreaza intr-un buget cuprins intre 5.000 si 7.000 de lei. Exista si respondenti care estimeaza costuri mai ridicate – aproximativ 20% se asteapta sa cheltuiasca intre 7.000 si 11.000 de lei, in timp ce 8% declara bugete intre 11.000 si 15.000 de lei. Aproximativ 13% se pregatesc pentru investitii mai mari, de peste 15.000 de lei.
Analizand tipologia produselor achizitionate in ultimul an, reiese ca romanii opteaza cel mai frecvent pentru materiale de baza precum cimentul, mortarul, sapele si tencuielile. Acestea sunt urmate de adezivi, care se numara si ei printre cele mai cautate produse. Lemnul si cheresteaua pentru constructii, zidaria, fierul pentru constructii si aditivii pentru betoane si mortare ocupa locuri importante in preferintele cumparatorilor. De asemenea, un interes semnificativ se observa si pentru materiale precum termoizolatiile, utilajele de constructii, hidroizolatiile si acoperisurile, acestea completand lista celor mai achizitionate produse din domeniul constructiilor.
"Rezultatele studiului confirma ceea ce vedem in fiecare zi in magazinele noastre: romanii sunt tot mai implicati in proiectele lor de renovare, fie ca sunt mici reparatii sau transformari de amploare. Ne bucuram ca putem contribui la realizarea acestor planuri prin solutii adaptate, prin politica noastra de pret - preturi mici in fiecare zi, si consiliere specializata. Misiunea noastra este sa fim un partener real pentru fiecare client care vrea sa construiasca, sa repare sau sa creeze un spatiu in care se simte cu adevarat acasa si sa oferim produse de calitate la preturi mici in fiecare zi”, a declarat Mathieu Bauduin, CEO Leroy Merlin Romania.
Pentru a sustine nevoile consumatorilor, atat in ceea ce priveste materialele de constructie, cat si servicii si solutii menite sa usureaza experienta de cumparare, Leroy Merlin a lansat o campanie de comunicare dedicata segmentului materiale de constructii si zonei Drive-In. Acesta aduce in prim plan atat gama extinsa de produse, cat si accesul rapid si usor la achizitie, direct din zona dedicata. Sub sloganul “Preturile mici dau trendul in constructii, in fiecare zi”, campania, dezvoltata in colaborare cu agentia DDB Romania, se desfasoara in luna iunie pe un mix media care include TV, radio, OOH, digital si in magazine. Aceasta initiativa face parte din angajamentul continuu Leroy Merlin de a imbunatati experienta de cumparare si de a raspunde la nevoile consumatorilor.
Pornind de la realitatea ca multi romani se inspira din esteticile nordice, est-europene sau americane atunci cand construiesc sau amenajeaza, platforma de comunicare Leroy Merlin ”Trendul preturilor mici” propune o noua abordare: fericirea acasa nu se construieste pe conformitate estetica, ci pe autenticitate. Totodata intr-un context in care inflatia a amanat planuri de renovare sau constructie, preturile accesibile devin atat un avantaj economic, cat si un facilitator al expresiei personale.
|