| Producatori & Furnizori												
		
	
		15 Oct 2010 10:18 | 
| 
 Compania Partener Prompt, dn  Slatioara (judetul Olt), este implicata in  realizarea de tamplarie din  aluminiu si in executia lucrarilor de placare cu materiale compozite  (contributia acestui segment se situeaza la aproximativ 40% din total),  fabricand inclusiv ansambluri din PVC (35%) si geam termoizolant. Toate  sortimentele sunt certificate cu marcajul CE, care a fost obtinut prin  intermediul furnizorilor de sisteme, Alumil si Gealan, respectiv prin  metoda de tip cascada. In continuare, directorul general al firmei ofera  mai multe detalii referitoare la evolutia economica.  Constantin Bastanga, director general al Partener Prompt: „Preocuparea noastra preponderenta vizeaza asigurarea unor  caracteristici calitative optime pentru toate sortimentele proprii, ceea  ce ne-a adus beneficii deosebite (respectiv un numar foarte mare de  lucrari) chiar in perioada de criza economica. Astfel, pe segmentul de  aluminiu, cel mai des utilizata este seria Alumil 9650 cu bariera  termica, iar la pereti cortina se folosesc reperele structurale si  standard. Pentru PVC, seria prelucrata preponderent este Gealan S 3000  cu 5 camere, feroneria utilizata fiind cea de sistem sau G-U. Pentru  realizarea de geam termoizolant dispunem de o capacitate de productie de  400 de unitati pe zi, pe care o exploatam la nivel maxim. In primul  trimestru al anului 2011 intentionam sa deschidem o noua fabrica de geam  termoizolant, investitie pe care o avem in vedere de mai multa vreme,  dar abia acum am avut posibilitatea sa o definitivam. Parcursul pozitiv  al activitatii din acest an ne-a determinat sa facem si angajari - chiar  daca pe piata se remarca o lipsa acuta de personal calificat - iar in  prezent, dispunem de aproximativ 100 de lucratori. Numarul mare de  proiecte importante pentru care furnizam produse specifice atat din  mediul privat, cat si din cel de stat, ne determina sa estimam o  majorare semnificativa a cifrei de afaceri de la 6,6 milioane de lei in  2009, pana la nivelul de aproximativ 10 milioane de lei in acest an.  Piata pe care activam se orienteaza din punct de vedere al cererii catre  produse performante, iar firmele din domeniu, care au reusit sa  depaseasca aceasta perioada dificila, vor avea o evolutie si mai buna  incepand cu 2011”. |