Agenda Constructiilor
Vineri, 17 Mai 2024
STIHL
Home - Stiri - Oportunitati & Comunicate - EVENIMENT: Rata de inchidere a contractelor la targul tIMON depaseste 40 %
EVENIMENT: Rata de inchidere a contractelor la targul tIMON depaseste 40 %
Oportunitati & Comunicate Publicat de Stelian DINCA 07 Mar 2018 16:29
Cea de-a 33-a editie a tIMOn Targul Imobiliar National va avea loc, pentru prima oara, in piata George Enescu din capitala, in perioada 19-22 aprilie, intr-un format nou si cu un buget de promovare triplat. Locatia premium, dar si calitatea si cantitatea expunerii media, ATL & BTL, au dus pretul de rate card catre suma de 250 €/mp. Atat vor plati expozantii care doresc sa participe la editia din aprilie a celui mai mare targ imobiliar.
„Dupa ce locatia traditionala a tIMOn a trebuit schimbata, am cautat solutii care sa vina atat in sprijinul dezvoltatorilor si partenerilor traditionali tIMOn, cat si al vizitatorilor, utilizatorul final fiind, chiar in aceasta epoca puternic controlata de mediul online, veriga principala a acestui eveniment. Dupa indelungi dezbateri, am optat pentru piata George Enescu, locatie premium usor accesibila din toate zonele capitalei si, nu in ultimul rand, cunoscuta si usor accesibila investitorilor straini.” (Vlad Vlasceanu, director tIMOn)
Cu un spatiu expozitional de peste 1500 mp si rate card de 250 de euro/metru patrat, Targul Imobiliar National - tIMOn va fi cel mai scump si cel mai mare targ imobiliar din Romania. Pe de alta parte, peste 60% din veniturile incasate reprezinta cheltuielile de promovare tIMOn, astfel incat doar bugetul de promovare depaseste 200.000 de euro pentru editia de primavara ce va avea loc in Piata George Enescu din Capitala.
Intre 8 si 10% este rata de inchidere a unui contract imobiliar dupa o campanie in mediul online. Intre 40 si 50 % este rata de inchidere a contractelor la targul tIMON
„In ultimii ani, partenerii traditionali tIMOn si clientii Ad Media si Be Igloo PR au pus in discutie, in repetate randuri, potentiala ‚lupta’ intre mediul online si mediul offline in ceea ce priveste vanzarile pe real-estate. Daca pentru fiecare dintre parteneri recomandam, bugetam si planificam campanii puternice de promovare online, am insistat ca acest eveniment - Targul Imobiliar National - este o incununare a eforturilor depuse timp de un an intreg, este momentul in care ne intalnim fata in fata , timp de patru zile, cu partenerii si concurentii, momentul in care luam pulsul pietei, in care convingem clienti demult uitati, este o sarbatoare imobiliara, asa cum ne placea sa spunem acum 10 ani. Din studiile noastre, urmatoarele 30 de zile de dupa targ se semneaza chiar si 10 contracte/zi, asadar insistam sa fie bazat pe relatia human to human.” (Vlad Vlasceanu, director tIMOn)
A 33-a editie tIMOn Targul Imobiliar National va avea loc, intre 19 si 22 aprilie, in Piata George Enescu din capitala, si va fi cel mai scump targ imobiliar organizat pana acum la Bucuresti. Partener oficial al evenimentului este Imoteca The Residential Experts.
 
SISECAMABONARE REVISTERAWLPLUGhiltiALLBIM
ROCKWOOL 196
Editia
MARTIE/APRILIE 2024!
- pe site -
Revista Agenda Constructiilor editia nr. 181 (Martie-Aprilie 2024)
 

Autentificare

romania fara hospice
GHID de INSTALARE
siniat
theda mar
ness project
ERBASU CONSTRUCT
concelex
Acvatot 2019
CONCEPT STRUCTURE
viarom
noark
EDIT-Structural
Ubitech
MAKITA
rigips
leviatan
quadratum
strabag nivel 1
CDS

Parteneri

HABITAT
top 500
AHK 2022
FPSC_2019
INNOCONSTRUCT2024
top 500
ROGBC 2016
econet
AICPS_30
top 500
ef-de-n

pereti cortina si tamplarie aluminiu exigeretamplarie aluminiu Termopan Salamander