Agenda Constructiilor
Miercuri, 18 Septembrie 2019
 
Home - Stiri - Oportunitati & Comunicate - TERASTEEL: Volumul vanzarilor de panouri sandwich a crescut cu 54% in 2018
TERASTEEL: Volumul vanzarilor de panouri sandwich a crescut cu 54% in 2018
Oportunitati & Comunicate Publicat de Stelian DINCA 13 Mar 2019 13:15
TeraSteel, parte a Grupului TeraPlast, unul dintre cei mai importanti producatori de panouri termoizolante si hale la cheie, a avut anul trecut o crestere de peste 53,7% a exporturilor, pe fondul extinderii catre piata din Serbia. De altfel, compania a inregistrat cresteri de doua cifre pe toate categoriile de produse in 2018. Astfel, volumul vanzarilor de panouri sandwich a crescut cu peste 54% fata de 2017, de profile zincate cu 25%, iar cel al solutiilor la cheie sub forma de hale industriale, spatii logistice sau depozitare cu peste 15%, valoric. Halele la cheie sunt un produs modular, durabil, usor de asamblat si relocat, adaptabil la o gama larga de nevoi si cerinte, in acord cu tendintele de construire din domeniu.
„Cresterea capacitatii de productie, imbogatirea portofoliului de produse si extinderea pe piata din Serbia au avut o contributie decisiva la evolutia favorabila a companiei din ultimul an, drept dovada si rezultatele din 2018. Expertiza in domeniu si echipa dedicata de profesionisti sunt motoarele reusitelor din 2018 si vor sustine planurile noastre ambitioase de dezvoltare in urmatorii ani. Avem alaturi, de asemenea, o retea solida de parteneri, deci suntem increzatori ca performanta noastra va continua, atat la nivelul vanzarilor cat si al profitabilitatii.”, a declarat Cosmin Patroiu, CEO TeraSteel.
In 2018, piata de panouri sandwich a fost puternic influentata de dinamica inregistrata in sectorul de constructii civile si industriale, compania mizand pe o crestere a acestui segment si pentru perioada urmatoare.
„Pentru Romania ne asteptam la o crestere de 3-5% a pietei panourilor, in timp ce ritmul de crestere pentru Serbia estimam ca ajunge la 10%. Prin prezenta in Serbia ne-am consolidat pozitia pe pietele din regiune, iar in 2019 ne propunem sa continuam aceasta expansiune a retelei de distributie”, a precizat Cosmin Patroiu.
Pentru 2019, TeraSteel vizeaza o crestere a business-ului de peste 15% pe fondul investitiilor din industrie, a lansarii de noi produse si a avansului investitiilor straine, care vor genera cresteri in cererea de produse din portofoliul TeraSteel.
TeraSteel este parte a Grupului TeraPlast, cel mai mare producator de materiale de constructii cu capital romanesc. In 2017, compania si-a extins prezenta pe pietele din regiune, prin TeraSteel Serbia, prima fabrica deschisa in strainatate dupa 1990 si aflata integral in proprietatea unei companii private romanesti. In urma extinderii in Serbia, TeraSteel a devenit un jucator important pe pietele de panouri din regiune, exportand in peste 25 de tari din zona Europei Centrale si de Sud-Est.
TeraSteel Romania si TeraSteel Serbia fac parte, alaturi de Depaco, din Divizia Steel a Grupului TeraPlast. Anul trecut, Divizia Steel a fost principalul contributor la evolutia pozitiva a rezultatelor financiare ale Grupului, dupa ce vanzarile Diviziei au crescut cu 181% fata de 2017, la peste 483 milioane de lei.
 
ABONARE (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel/Fax: 021-336.04.16, 031-401.63.88
 
ACADLicente bim

Autentificare

Revista Agenda Constructiilor editia nr. 145 (Septembrie 2019)
ROCKWOOL 196
GHID de INSTALARE
romania fara hospice
EURO-Constructii 2020
PIATA de CONSTRUCTII: Analiza 2018-2019 & Perspective 2020-2023
Carpatcement 196
PIATA de TAMPLARIE: Analiza 2018-2019 & Perspective 2020-2023

pereti cortina si tamplarie aluminiu exigere