Agenda Constructiilor
Miercuri, 11 Decembrie 2019
Home - Stiri - Antreprenori & Dezvoltatori - LIEBRECHT & WOOD: Noile proiecte consolideaza pozitia companiei in Romania
LIEBRECHT & WOOD: Noile proiecte consolideaza pozitia companiei in Romania
Antreprenori & Dezvoltatori Publicat de Elena Icleanu 04 Nov 2019 06:51
Liebrecht & wooD, dezvoltatorul belgian care detine si administreaza platforma West Park Retail Militari - ce gazduieste Fashion House Outlet Centre - a inceput dezvoltarea proiectului de locuinte Frumusani Residential Park, ce va include constructia a peste 4.500 de locuinte, pe un teren de 170 de hectare. Prima faza a proiectului presupune dezvoltarea a 94 de unitati si, pentru a permite initierea acestei etape, compania se concentreaza, in prezent, pe dezvoltarea infrastructurii de acces ce conecteaza autostrada A2 cu parcul rezidential, dar si pe obtinerea avizelor necesare demararii constructiilor. Investitia in aceasta faza se ridica la 24 milioane de euro. De asemenea, Liebrecht & wooD dezvolta si al doilea centru outlet din zona Capitalei, in comuna Fundeni, in apropierea lacului Cernica, acesta urmand a fi lansat in 2020.
Dezvoltatorul belgian este prezent in Romania din 2001, prima investitie locala fiind proiectul Militari Shopping Centre, inaugurat in 2003, cu o suprafata totala inchiriabila de 20.500 mp. Cel de-al doilea proiect lansat in Romania, in anul 2007, a fost Victoria Park Bucuresti - un proiect emblematic pentru zona de office din nordul Capitalei. Liebrecht & wooD a avut un exit de succes din aceste proiecte de portofoliu, concentrandu-se in urmatorii ani pe dezvoltarea West Park Retail Militari. Cu investitii ce depasesc 200 de milioane de euro pe piata din Romania, grupul continua sa opereze proiecte de anvergura si are ca scop principal extinderea si consolidarea pozitiei pe piata locala.
Interviu cu Sorin Ioan Blaga, General Manager al Liebrecht & wooD Romania, si manager cu o experienta profesionala de 25 de ani de munca si o cariera de succes in marketing si managementul afacerilor; a ocupat pozitii de top management in marketing in cadrul unor companii precum Philip Morris Romania si Bulgaria, Adevarul Holding, Otter Distribution sau Rompetrol Group.
 
- Ce directii de dezvoltare aveti, in continuare, in Romania?
- Data fiind structura proiectelor in care suntem implicati activ in momentul de fata, putem vorbi de doua zone strategice pe care ne concentram in urmatoarea perioada.
Prima este strans legata de prezenta centrelor Fashion House in Romania. Investim constant in dezvoltarea si extinderea mix-ului de retail oferit clientilor Fashion House Outlet Centre - o destinatie de shopping emblematica inca din 2008. De asemenea, dezvoltam al doilea centru outlet, in comuna Fundeni, in apropierea lacului Cernica, ce va fi lansat in 2020. Pozitionat in partea de est a Bucurestiului, in proximitatea autostrazii A2, acest al doilea centru ofera un concept nou de design: un centru outlet in spatiu deschis pentru cei care isi doresc o alta abordare a shopping-ului de fashion. Acest proiect raspunde cerintelor si asteptarilor unei categorii extrem de dinamice a populatiei din partea de est a Capitalei, ce numara peste 900.000 de locuitori.
Al doilea pilon strategic este conectat cu prezenta noastra pe segmentul rezidential, marcat de dezvoltarea parcului rezidential din Frumusani. In acest proces, vom utiliza intreaga experienta Liebrecht & wooD, precum si standardele noastre ridicate pentru un proiect unic in Romania.
Unicitatea proiectului nu este bazata numai pe standardele inalte de constructie a locuintelor si de peisajele deosebite oferite de lacul si padurea din preajma. Principalul punct de diferentiere este atentia pentru detalii precum infrastructura, alaturi de elementele ce vor contribui in mod natural la formarea unei comunitati. Rezidentii acestui proiect vor beneficia nu numai de case construite dupa cele mai moderne tendinte, ci de bucuria de a face parte dintr-o comunitate in care oamenii se integreaza si se dezvolta atat individual, ca familii, cat si colectiv. Acest proiect major - ce este in curs de autorizare, are un plan de dezvoltare extins pe o perioada de cel putin 10 ani. Durata extinsa pe parcursul careia parcul rezidential din Frumusani va prinde contur este datorata concentrarii noastre pe ideea de consolidare a unei comunitati, mai mult decat de dezvoltare a unui complex de locuinte. Avem in vedere constructia a peste 4.500 de unitati, ce vor ocupa peste 170 de hectare.
 
- Cand veti incepe lucrarile la proiectul din Frumusani?
- Prima faza a proiectului presupune dezvoltarea unui numar de 94 de unitati. Pentru a permite initierea acestei etape, ne concentram, in acest moment, pe dezvoltarea infrastructurii de acces ce conecteaza autostrada A2 cu parcul rezidential. Punem...

Pentru a continua lectura articolului in format complet
va rugam sa optati pentru
AUTENTIFICARE sau ABONARE STIRI

Va multumim! 

 
ABONARE (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel/Fax: 021-336.04.16, 031-401.63.88
 
LUMIONACADghid_proiectare

Autentificare

Revista Agenda Constructiilor editia nr. 147 (Noiembrie-Decembrie 2019)
ROCKWOOL 196
GHID de INSTALARE
romania fara hospice
EURO-Constructii 2020
PIATA de CONSTRUCTII: Analiza 2018-2019 & Perspective 2020-2023
Carpatcement 196
PIATA de TAMPLARIE: Analiza 2018-2019 & Perspective 2020-2023

pereti cortina si tamplarie aluminiu exigere