Agenda Constructiilor
Sambata, 19 Octombrie 2019
Teraplast 2019
PAGINA PERSONALIZATA

TITAN MAR SA

TITAN MAR SA
Adresa: Sos. de Centura nr. 1 bis, Chiajna, Judet Ilfov
Telefon: 021/317.37.38
Fax: 021/317.37.40
E-mail: info@titanmar.ro
Web site: www.titanmar.ro
Domenii: Gresie, faianta, marmura, granit si piatra naturala | Sisteme de pardoseli
Descriere activitate
Consultanta, proiectare si productie de sisteme de placari pe baza de piata naturala (marmura, granit, calcar, travertin, andezit, ardezie, onix).
Prezentare companie/institutie
Fondata in anul 1994 si integrand, din 1997, Marmosim - cel mai important producator de piatra naturala din Romania, societatea Titan Mar domina piata nationala de profil, asigurand servicii complete de proiectare, prelucrare, import, comercializare, montaj si intretinere. Compania administreaza carierele de marmura din Ruschita, de travertin din Geoagiu si Carpinis, precum si exploatarile de calcar din Podeni si Baschioi. Firma s-a adaptat in permanenta la cererea existenta pe piata, acordand o atentie deosebita segmentului imobilelor de birouri, care a inregistrat, in ultimele doua decenii, o dezvoltare accelerata. Printre lucrarile reprezentative executate in sectorul respectiv, se numara: Sema Park, hotel Bulevard, Opera Center, City Gate, Glass House, Baneasa Business & Technology Park, Rosetti Tower, Cubic Center, Aviatorilor 47 (toate din Bucuresti), sediul Conpet - Ploiesti, complexul financiar-bancar din Sibiu etc. De asemenea, unul dintre cele mai importante proiecte la care Titan Mar a livrat materiale pe baza de piatra naturala este reprezentat de Biblioteca Nationala a Romaniei, din Bucuresti.
 

 
TITAN MAR lanseaza "MUSE onix marble" la Marmomacc, Verona
 
 
 
 
 
 
Beatrice Grama
Functia/Firma: Marketing Manager, Titan Mar;
Experienta profesionala: 15 ani in marketing.
 
Titan Mar, parte a grupului Titan Mar-Marmosim, este de peste doua decenii liderul pietei locale de piatra naturala, fiind una dintre cele mai prestigioase companii care executa proiecte complexe de finisaje din acest material. Societatea detine in portofoliu peste 600 de sortimente intr-o gama cromatica variata, disponibile intr-o diversitate impresionanta de tipo-dimensiuni. De asemenea, firma pune la dispozitia clientilor servicii complete de proiectare, prelucrare, montaj si mentenanta.
 
- Cum caracterizati evolutia financiara din ultima perioada?
- 2015 a fost inca un an in care veniturile rezultate din vanzarea pietrei naturale s-au inscris pe un trend ascendent. Fata de nivelul minim consemnat in 2013, afacerile companiei au inregistrat o crestere de peste 40%, iar Titan Mar si-a consolidat statutul de lider al pietei de profil. In semestrul intai din acest an atat afacerile companiei, cat si cele ale grupului au crescut cu 10%, in contextul in care ne-am confruntat cu o tendinta de amanare a investitiilor, fapt ce a generat intarzieri in stadiul de finisare a proiectelor. Prognozele pe termen scurt sunt pozitive, indicand majorari ale vanzarilor. Estimam ca vom incheia exercitiul financiar curent cu o crestere de 20%, asteptandu-ne ca, la finele anului 2016, cifra de afaceri sa depaseasca 13 milioane de euro. Chiar daca nu exista datele oficiale care sa ateste cu acuratete structura pietei pe segmentul de finisaje din piatra naturala, apreciem ca detinem, la nivel de grup, o cota de piata de circa 40%.
- Ce estimari aveti in legatura cu evolutia pietei constructiilor din Romania?
- Suntem increzatori ca tendinta de crestere ce urmeaza dupa declinul din anii de criza se va pastra si in perioada urmatoare. Romania mai are de recuperat un decalaj fata de alte tari in ceea ce priveste suprafetele construite si calitatea finisajelor, iar exigentele clientilor sunt tot mai ridicate. In acest context, compania noastra isi va putea valorifica avantajul competitiv, prin oferta unei game complete de servicii si a unor materiale de calitate - elemente ce ne permit sa fim o referinta in domeniu. Marturie stau parteneriatele durabile cu unele dintre cele mai importante companii de constructii, dezvoltatori imobiliari, birouri de arhitectura etc.
- Care sunt directiile politicii de dezvoltare in perioada urmatoare?
- Urmand strategia de consolidare, in acest an ne vom orienta spre extinderea vanzarilor catre noi piete la nivel local si international. De asemenea, vizam cresterea investitiilor in marketing si comunicare, precum si completarea portofoliului cu noi produse si servicii. In plus, ne focalizam atentia catre extinderea noii divizii de produse ceramice. Eforturile noastre majore se indrepta spre educarea publicului, a specialistilor din industrie, in vederea constientizarii avantajelor generate de integrarea pietrei naturale in amenajari interioare si exterioare. Am participat deja la doua evenimente organizate in Bucuresti si Bacau, unde au fost invitati arhitecti romani si straini, iar in luna septembrie a.c. suntem prezenti la cel mai important targ de profil din lume - Marmomacc - organizat la Verona (Italia), unde vom lansa „MUSE onix marble”, reprezentand o selectie a marmurei de Ruschita, cu aspect de onix si proprietati superioare acestuia.
(articol aparut in revista Agenda Constructiilor, editia Septembrie 2016)

Produse & tehnologii

Lucrari de referinta

ABONARE (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel/Fax: 021-336.04.16, 031-401.63.88
 
ACADghid_proiectareLicente bim

Autentificare

Revista Agenda Constructiilor editia nr. 146 (Octombrie 2019)
ROCKWOOL 196
GHID de INSTALARE
romania fara hospice
EURO-Constructii 2020
PIATA de CONSTRUCTII: Analiza 2018-2019 & Perspective 2020-2023
Carpatcement 196
PIATA de TAMPLARIE: Analiza 2018-2019 & Perspective 2020-2023

pereti cortina si tamplarie aluminiu exigere