Agenda Constructiilor
Sambata, 03 Mai 2025
ABONARE REVISTE
Home - Stiri - INFRASTRUCTURA - CNADNR: Incep lucrarile de reconstructie a tronsonului demolat de pe Orastie-Sibiu
CNADNR: Incep lucrarile de reconstructie a tronsonului demolat de pe Orastie-Sibiu
Infrastructura Publicat de Elena Icleanu 05 Mai 2016 08:05
Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale (CNADNR) va demara, in perioada imediat urmatoare, lucrarile pentru refacerea tronsonului cuprins intre localitatile Cunta si Saliste de pe lotul al treilea al autostrazii Orastie-Sibiu. Organizarea santierului a inceput deja, compania de drumuri demarand si procesul de achizitie a materialelor de constructii si inchiriere a utilajelor si masinilor necesare.
Astfel, CNADNR cumpara materiale de constructii si inchiriaza utilaje in valoare totala de 3,71 milioane de lei de la societatile Elis Pavaje, Novatex, Trameco SA si de la Hidroconstructia SA, pentru demararea lucrarilor de executie tronsonului Cunta-Saliste de pe autostrada Orastie-Sibiu, demolat in urma fisurilor aparute ca urmare a erorilor de proiectare si executie. In prezent, sectorul de drum dintre Cunta si Saliste este inchis, dupa ce pe o portiune din zona viaductului Aciliu au aparut fisuri adanci, care au determinat demolarea unei portiuni de 200 de metri a drumului.
Pentru demararea lucrarilor, ce vor fi executate in regie proprie de CNADNR, compania de drumuri a achizitionat, prin licitatie publica, piatra de cariera si concasata, conducte, tevi, tuburi si articole conexe si a inchiriat mai multe utilaje si echipamente pentru executia de lucrari publice cu operator, precum si vehicule de transport al marfurilor, cu sofer. Organizarea de santier pentru demararea lucrarilor a inceput inca de la jumatatea lunii aprilie a.c., CNADNR mobilizand deja utilajele, specialistii si echipele de muncitori pentru demararea lucrarilor. Pana in prezent, au fost executate lucrari de drenare si scurgere a apei.
Urmatoarele etape vizeaza terasarea si drenarea cu piatra bruta, consolidarea si stabilizarea terenului, reconstructia corecta in conformitate cu proiectul initial aprobat, realizarea lucrarilor de drenaj si colectarea apelor la suprafata. "Proiectul pentru cei 200 de metri dintre Saliste si Cunta a fost deosebit, deoarece provocarea proiectantului a fost sa puna in comun solutiile sale cu cele initiale ale autostrazii, pentru a putea functiona impreuna. A reusit aceasta faza, ne-am decis asupra unei solutii si am inceput deja si implementarea ei. Acesta este un examen atat pentru sefii de proiect, pentru regionalele care concura la proiect, dar si pentru compania centrala de drumuri, acolo unde se afla si unitatea speciala pentru implementare", a declarat ministrul Dan Costescu, cu prilejul unei vizite realizate la finele lunii aprilie 2016 pe santierul autostrazii Sibiu-Orastie.
 
 
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel/Fax: 021-336.04.16, 031-401.63.88
 
RAWLPLUGhiltiALLBIMTotalEnergies
ROCKWOOL 196
Editia
MARTIE-APRILIE 2025!
- pe site -
Revista Agenda Constructiilor editia nr. 189 (Martie-Aprilie 2025)
 

Autentificare

romania fara hospice
GHID de INSTALARE
ERBASU CONSTRUCT
AED
noark
CDS
TECNIC
ELECTROGRUP
strabag nivel 1
BogArt
MAKITA
theda mar
Ubitech
Acvatot 2019
EDIT-Structural
Daikin
VEGO
Arduro
concelex
quadratum
Eco Garden Construct
CONCEPT STRUCTURE
GEWISS
EURO BUILD
KADRA
SSAB
leviatan
SIGM
MCA

Parteneri

HABITAT
FPSC_2019
inoconstruct

pereti cortinaTamplarie Aluminiu.ro Termopan Salamander
urmarirea comportarii in timp a constructiilor<