Agenda Constructiilor
Vineri, 13 Iunie 2025
ABONARE REVISTE
Home - Stiri - INFRASTRUCTURA - CNADNR: Incep lucrarile de reconstructie a tronsonului demolat de pe Orastie-Sibiu
CNADNR: Incep lucrarile de reconstructie a tronsonului demolat de pe Orastie-Sibiu
Infrastructura Publicat de Elena Icleanu 05 Mai 2016 08:05
Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale (CNADNR) va demara, in perioada imediat urmatoare, lucrarile pentru refacerea tronsonului cuprins intre localitatile Cunta si Saliste de pe lotul al treilea al autostrazii Orastie-Sibiu. Organizarea santierului a inceput deja, compania de drumuri demarand si procesul de achizitie a materialelor de constructii si inchiriere a utilajelor si masinilor necesare.
Astfel, CNADNR cumpara materiale de constructii si inchiriaza utilaje in valoare totala de 3,71 milioane de lei de la societatile Elis Pavaje, Novatex, Trameco SA si de la Hidroconstructia SA, pentru demararea lucrarilor de executie tronsonului Cunta-Saliste de pe autostrada Orastie-Sibiu, demolat in urma fisurilor aparute ca urmare a erorilor de proiectare si executie. In prezent, sectorul de drum dintre Cunta si Saliste este inchis, dupa ce pe o portiune din zona viaductului Aciliu au aparut fisuri adanci, care au determinat demolarea unei portiuni de 200 de metri a drumului.
Pentru demararea lucrarilor, ce vor fi executate in regie proprie de CNADNR, compania de drumuri a achizitionat, prin licitatie publica, piatra de cariera si concasata, conducte, tevi, tuburi si articole conexe si a inchiriat mai multe utilaje si echipamente pentru executia de lucrari publice cu operator, precum si vehicule de transport al marfurilor, cu sofer. Organizarea de santier pentru demararea lucrarilor a inceput inca de la jumatatea lunii aprilie a.c., CNADNR mobilizand deja utilajele, specialistii si echipele de muncitori pentru demararea lucrarilor. Pana in prezent, au fost executate lucrari de drenare si scurgere a apei.
Urmatoarele etape vizeaza terasarea si drenarea cu piatra bruta, consolidarea si stabilizarea terenului, reconstructia corecta in conformitate cu proiectul initial aprobat, realizarea lucrarilor de drenaj si colectarea apelor la suprafata. "Proiectul pentru cei 200 de metri dintre Saliste si Cunta a fost deosebit, deoarece provocarea proiectantului a fost sa puna in comun solutiile sale cu cele initiale ale autostrazii, pentru a putea functiona impreuna. A reusit aceasta faza, ne-am decis asupra unei solutii si am inceput deja si implementarea ei. Acesta este un examen atat pentru sefii de proiect, pentru regionalele care concura la proiect, dar si pentru compania centrala de drumuri, acolo unde se afla si unitatea speciala pentru implementare", a declarat ministrul Dan Costescu, cu prilejul unei vizite realizate la finele lunii aprilie 2016 pe santierul autostrazii Sibiu-Orastie.
 
 
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel/Fax: 021-336.04.16, 031-401.63.88
 
BIMTotalEnergieshiltiALLBIM
ROCKWOOL 196
Editia
MAI 2025!
- pe site -
Revista Agenda Constructiilor editia nr. 190 (Mai 2025)
 

Autentificare

Editia
MARTIE-APRILIE 2025!
- pe site -
Revista Agenda Constructiilor editia nr. 189 (Martie-Aprilie 2025)
 
romania fara hospice
GHID de INSTALARE
leviatan
BogArt
ELECTROGRUP
Arduro
CONCEPT STRUCTURE
strabag nivel 1
MCA
SSAB
EDIT-Structural
Daikin
CDS
MAKITA
noark
AED
quadratum
GEWISS
TECNIC
Acvatot 2019
KADRA
Ubitech
theda mar
ERBASU CONSTRUCT
concelex
SIGM
EURO BUILD
Eco Garden Construct

Parteneri

HABITAT
FPSC_2019
 

Tamplarie aluminiu Termopan Salamander Pereti cortină Tâmplărie din aluminiu urmarirea comportarii in timp a constructiilor