Agenda Constructiilor
Sambata, 01 Aprilie 2023
Abonare reviste
Home - Stiri - Instalatii de apa & sisteme HVAC - KLUDI: Crestere cu 13% a cifrei de afaceri din 2011
KLUDI: Crestere cu 13% a cifrei de afaceri din 2011
Instalatii de apa & sisteme HVAC Publicat de Elena Icleanu 23 Feb 2012 10:00
Kludi Romania, filiala autohtona a producatorului german de instalatii sanitare Kludi, a inregistrat o crestere de 13% a cifrei de afaceri din 2011, pana la nivelul de 7,2 milioane de lei. Pentru 2012, conducerea companiei estimeaza continuarea trendului ascendent al afacerilor. Principalele investitii realizate de societate anul trecut au vizat programele intensive de pregatire a distribuitorilor proprii din toata tara, numarul profesionistilor instruiti sporind, astfel, cu 50% fata de cele 12 luni anterioare.
Florin Barabas, director general al Kludi Romania: "Cresterea de 13% a cifrei de afaceri a fost realziata in contextul declinului consemnat pe piata materialelor de constructii. Anul trecut am derulat o campanie sustinuta de comunicare catre beneficiarii finali, aceasta incluzand un program amplu de oferte promotionale, cu rezultate financiare deosebite. Mai mult, am dezvoltat semnificativ reteaua de distributie la nivel national, numarul punctelor de vanzare majorandu-se, in 2011, cu 54 de unitati fata de nivelul din 2010. Totodata, strategia de vanzari s-a orientat si mai mult catre segmentul «business-to-business», in vederea implicarii in dotarea cladirilor nerezidentiale noi, cum ar fi hotelurile, cladirile de birouri, spitalele si centrele comerciale. O alta cauza a cresterii cifrei de afaceri a fost reprezentata de dezvoltarea livrarilor pe segmentului de bricolaj si de extinderea prezentei noastre in magazinele respective. In plus, am inregistrat vanzari importante pentru noile game de produse lansate la targul ISH Frankfurt 2011, cel mai mare targ de echipamente sanitare pentru bai la nivel mondial. Din punct de vedere al structurii livrarilor, produsele din categoriile de lux continua sa reprezinte un segment important in totalul afacerilor, ponderea acestora inregistrand o crestere in totalul veniturilor de la 45% in 2010, la 47,5% in 2011. Din punct de vedere valoric, incasarile provenite din comercializarea acestor echipamente a sporit cu 20% anul trecut, fata de nivelul din 2010. Totodata, vanzarile pentru produsele partenerilor companiei (distribuite pe plan local de Kludi Romania, respectiv marcile Esprit si Joop) s-au majorat cu 48%, ponderea acestora din totalul cifrei de afaceri sporind de la 4,7% la 6,2%".
 
man and machineTERAPLASTVideoConfAC-iulALLBIMhilti
ROCKWOOL 196
TOP-500-CONTRACTORS
A aparut editia
IANUARIE-FEBRUARIE 2023!
Revista Agenda Constructiilor editia nr. 172 (Ianuarie-Februarie 2023)
 

Autentificare

romania fara hospice
GHID de INSTALARE
FRONTALE
rigips
MAKITA
CELCO 2020
BMI_Icopal
ERBASU CONSTRUCT
CDS
theda mar
CONCEPT STRUCTURE
Acvatot 2019
Ubitech
BALTIC
strabag nivel 1
leviatan
viarom
leviatan

Parteneri

HABITAT
AHK 2022
FPSC_2019
ef-de-n
ROGBC 2016
AICPS_30
econet
Piata de Constructii 2014
TOP500 Atreprenori de Constructii 2023
PIATA de TAMPLARIE Analiza 2021-2022 & Perspective 2023-2027 (TOP500)
TOP500 Producatori de Tamplarie 2023