Agenda Constructiilor
Miercuri, 18 Septembrie 2019
 
Home - Stiri - Izolatii & Finisaje - ADEPLAST a incheiat anul 2017 cu afaceri de 92 milioane de euro
ADEPLAST a incheiat anul 2017 cu afaceri de 92 milioane de euro
Izolatii & Finisaje Publicat de Elena Icleanu 15 Feb 2018 13:22
Liderul pietei de materiale termoizolante, AdePlast, a depasit anul trecut pragul de 92 milioane de euro, o cifra de afaceri in crestere cu 20% fata de rezultatul din 2017. "A fost o evolutie buna avand in vedere ca, la momentul adoptarii bugetului, ne-am propus o crestere de doua cifre, dar stiam ca pe pietele noastre se anuntau turbulente pe anumite segmente si reconfigurari de forte din partea competitiei, evenimente confirmate de-a lungul anului trecut", a declarat Daniel Stancescu, CEO al AdePlast.
Aproximativ 8% din cifra anuala de afaceri s-a datorat exportului, 92% din vanzari fiind generate de livrarile interne. "Cifrele la export au fot realizate gratie certificarilor europene ETAG 004 si BBA (The British Board of Agrements - BBA - din Marea Britanie) pentru care fabricile AdePlast au fost indelug studiate si apoi auditate", a precizat Daniel Stancescu.
Cresterea de pe piata interna s-a datorat preponderent activitatii din domeniul rezidential, in conditiile in care volumul lucrarilor publice de termoreabilitare a stagnat. "Suntem extrem de multumiti ca tot mai multi dezvoltatori imobiliari si constructori au inteles avantajele achizitiei unui pachet complet de materiale de la un singur producator, fata de achizitia fragmentata. La finalul proiectelor, multi dintre acestia au constatat ca lucrarile au costat mai putin si au avut parte si de garantie din partea AdePlast, argumente care i-au ajutat mai departe ca avantaj in vanzare", a mai spus Daniel Stancescu.
 
Exportul, ajutat de certificari la nivel european
Desi costul transportului este unul din factorii-cheie ai competitivitatii la export in domeniul materialelor de constructii, AdePlast livreaza in Ungaria, Bulgaria, Austria si Republica Moldova. Produsele sub marca AdePlast au ajuns, insa, cu o crestere accelerata, si in state precum Marea Britanie, Italia sau Spania. "Constructorii sau chiar meseriasii romani care lucreaza pe aceste piete au fost redutabili ambasadori ai produselor AdePlast. Noi spunem ca este vorba despre calitatea produselor noastre, dar pe langa asta, meseriasii romani ne-au cerut certificari europene pe care le-am obtinut. Acestea au constituit argumente solide pentru export, trend care continua si in 2018", incheie Daniel Stancescu.
Departamentul financiar din cadrul AdePlast monitorizeaza permanent cresterea generala a preturilor, in special a celor la utilitati si combustibili, majorarile salariale, impactul cursului valutar si ratele dobanzilor din Romania. Strategia AdePlast pentru 2018 vizeaza mentinerea ratei de crestere sustenabila a cifrei de afaceri si a profitului companiei, la fel ca in anul 2017.
 
ABONARE (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel/Fax: 021-336.04.16, 031-401.63.88
 
Licente bimACAD

Autentificare

Revista Agenda Constructiilor editia nr. 145 (Septembrie 2019)
ROCKWOOL 196
GHID de INSTALARE
romania fara hospice
EURO-Constructii 2020
PIATA de CONSTRUCTII: Analiza 2018-2019 & Perspective 2020-2023
Carpatcement 196
PIATA de TAMPLARIE: Analiza 2018-2019 & Perspective 2020-2023

pereti cortina si tamplarie aluminiu exigere